Mitä teemme?

Vakuutuksen ja riskienhallinnan opintosuunnasta valmistutaan kauppatieteiden maisteriksi, ja opintojen aikana opintosuunnan opiskelijoille karttuu laajojen kauppatieteellisten yleisopintojen lisäksi vankka tietämys muun muassa sosiaalivakuutusjärjestelmästä, vakuutusalan yksityisestä liiketoiminnasta, riskienhallinnasta ja finanssilaitosten sijoitustoiminnasta. Näin opintosuunnasta valmistuu kysyttyjä moniosaajia, joista suurin osa työllistyy jo opintojen aikana.

Tariffin roolina on toimia yhdysjärjestönä opintosuunnan opiskelijoiden ja henkilökunnan välillä. Esimerkiksi koulutuspoliittisissa asioissa opiskelijat voivat ottaa ensin yhteyttä Tariffin koulutuspoliittiseen vastaavaan, joka välittää ehdotuksen tai palautteen opintosuunnan henkilökunnan tietoon. Tämän lisäksi Tariffi pyrkii nostamaan tutkinnon arvostusta entisestään työelämän toimijoiden silmissä. Näin ollen toimintaan kuuluu muun muassa excujen järjestämistä jäsenistölleen alan eri toimijoiden vieraaksi sekä alan edustajien ja opiskelijoiden yhteensaattamista myös rennommissa merkeissä.

tariffi_logo_vari_RGB_lapinakyva_700px

Tariffin hallitus 2024